reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Marosz

Ján Marosz

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som poslancom NRSR za OĽaNO. Patrím k šťastnej generácii Husákových detí, ktorá sa úspešne zaradila do dravého tempa tejto doby.Okrem politiky sa venujem kultúre: www.zborarcus.sk a boju Proti korupcii: www.protikorupcii.sk. Vnútorné napätie súvisiace s únosom tohto štátu mafiou v bielych golieroch ma núti nasadiť všetky schopnosti a sily do boja proti mravnej skazenosti – korupcii. Sám som čelil tomuto zlu a podarilo sa mi ju eliminovať aspoň u jedného politika. Som tieňový minister dopravy hnutia OĽANO.Spolu s odborníkmi sme pripravili plán spoľahlivej dopravy pre Slovensko: www.spolahlivadoprava.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu